torsdag 26. februar 2009

BOM februar 2009 Scrapbook Express.

Dette ble resultatet av min BOM i denne måneden. For de som ikke vet hva BOM er, så kan jeg fortelle det at BOM står for " Boken om meg". Vi som scrapper har en lei tendens til å være på baksiden av kameraet og dermed er det ingen bilder av oss å scrappe til senere bruk. Så da kan man prøve seg på det. Det må ikke nødvendigvis å være bilde på hver gang man lager noe av seg selv, men det skal komme tydelig frem at det er "meg" på det jeg scrapper.
Jeg eier jo så å si ingen bilder av meg selv, så dette var en utfordring, hehe!! Men vi trengte heldigvis ikke å bruke bilde.

Oppgaven var å scrappe noe om hva vi syntes om kulde.

Brukt:
Bazzil
Doodlebug hopscotch brune klisterbokstaver
MM tiny alphas sorte små klisterbokstaver
Sorte klisterbokstaver jeg ikke husker
Ladybug 
Chatterbox
Diverse bånd
Beads
IKEA blomst
MM squarebrad
Gullpenn
Håndskrift
Glitter i blomsten.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar