tirsdag 2. juni 2009

God bedring kort.

Lagde ett kort til en kollega av meg i dag som jeg har besøk. Hun er blitt syk, så da ville jeg og en del andre på jobben gi henne en oppmuntring. Så jeg lagde dette kortet og kjøpte en fin blomst til henne. Hun ble i alle fall veldig glad :) Og så la jeg ett gavekort inni kortet.

Jeg bretter ikke ut kortet, da det er skrift på hele innsiden av det. Noe som er personlig. Men dere skjønner jo hvordan kortet fungerer da :) I stedenfor å brette det ut til siden, så løsner man sløyfen og lar kortet nedover.

Bruktliste:
Bazzil
Mønsterark
Engel stempel
Journaling stempel
Hjørne stempel
Blå stempelpute
Brun stempelpute
Beige stempelpute
Blingbling
Sticklers crystal
Sticklers ....
Rubons
Bånd

Takk for titten og har en fortreffelig kveld videre! :)
Her er ett lite bilde av engelen jeg stemplet i to forskjellige brunfarger.
Og blingblingen som ikke ville ligge der jeg ville den skulle ligge, hehe!
Og så ser dere hvordan jeg har lukket kortet på baksiden :)


2 kommentarer: