mandag 10. mai 2010

Sendt og mottatt sms under fødselen.




Jeg har scrappet smsene jeg sendte og mottok under fødselen. Jeg sendte sms helt til 8 cm, uten at jeg skjønner hvordan jeg klarte det.. I alle fall, he he!!
Men jeg fikk masse fin støttesms av venner, og de ville jeg scrappe. Er slike ærlige minner jeg har lyst å ha i etterkant. Man glemmer jo så mange detaljer etterhvert.
Har også skjult tekst på Loen på tagsen man må dra ut for å lese resten.

Sorry det dårlige lyset på bildene... :S

Bruktliste:
Bazzil
Prima autocollants de alphabet
Memoryes decor
Blingbling
Doodlebug candy shoppe
Papirdesign
Mina vânner garina 1

Takk for kikken! :)

4 kommentarer:

  1. Så morsomt og orginalt!!! Dette blir koselig å se tilbake på etterhvert :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Guro! :) Ja, fant ut at jeg skulle gjøre dette. Har ikke sett det blitt scrappet tidligere, så da ville jeg gjøre noe orginalt noe :)
    Og en klem tilbake til deg :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott denne var, Tone! Det er godt jeg har deg så jeg kan notere følgende i den fremtidige fødsels-to-do-listen: Ta vare på alle meldinger sendt og mottatt under fødsel.

    Kjempemorsomt å se tilbake på senere!

    SvarSlett
  4. WOOW!!!! Denne gleder jeg meg til å se IRL!!!! Kjempegod ide!!! Det skal jeg prøve å huske på! Dersom noen vet at jeg er i fødsel da! Men, så koooselige minner å se tilbake på i ettertid!!!!! <3

    SvarSlett