mandag 9. august 2010

A trip down memorylane

Jeg var innom en av scrappemappene mine på den eksterne harddisken min og plutselig kom jeg over en mappe jeg ikke har sett på noen år! Så gøy å se loene igjen! Har de jo i album, men er så fryktelig fryktelig dårlig på å se i de altså!
Må bli mye bedre på det der rett og slett!

Men jeg fant i alle fall ett par loer som jeg hadde lyst å dele med dere.
Bare å trykke på bildene for å få de bittelitt større :)

Her har jeg laget en lo med bildet av min bror fra siste året på ungdomsskolen. Han er nå 25 år, så er relativt gammelt det bilde he he!! Og loen er fra 2006 eller noe sånn i den duren, he he!!


Denne scrappet jeg til en BOM-oppgave i sikkert 2006 det også. Vi skulle ha tallet 13 med i oppgaven, det er alt jeg husker av alle kriteriene.



Nyttårsaften for mange år siden. Snuppa stod i vinduet og kikket etter rakettene. Når man holder loen i hånda så kan man se gjenskinnet av ansiktet hennes i vinduet :)

9 kommentarer:

  1. Artig!!! :)

    De var jo veldig flotte selv om de var noen år gamle da!!!! :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlige og stemningsfulle LO'er

    SvarSlett
  3. SS: Takktakk! :)Håper jeg blir like produktiv som jeg var den gang, når jeg bare kommer meg på plass i det nye hobbyrommet :)

    Gine: Tusen takk! :D

    SvarSlett
  4. Så gøy med mimring:-) Kjempe fine var dei!

    SvarSlett
  5. Artig å se "gamle" LOer. Synes de var utrolig flotte!!!

    SvarSlett
  6. Så kjekt å få se LO'er som ikke er fra i går!
    Det var kjempe kjekt å se. Du har en flott blogg!

    SvarSlett
  7. Tusen takk! :) Jeg må bli flinkere til å se gjennom albummene altså. De står jo bare i en hylle og samler støv, shame on me!! ;)

    SvarSlett
  8. Flotte LOer selv om de ikke var helt nye. Må komme deg ordentlig igang i den nye scrappekroken din snart:)

    SvarSlett
  9. I know, I know, he he!!!! Må bare bli ferdig med hovedetasjen først, he he!!! Men ser lys i tunnelen nå, heldigvis :)

    SvarSlett