torsdag 9. september 2010

Vinner av candyen min!!



Jeg er en smule sent ut med å kåre vinneren av candyen, men det er vel bedre sent enn aldri? *klamrer meg til håpet, hehe*

Det har blitt skrevet masse flotte ord og sendt masse god energi, tusen takk!! :) :) Er overrasket hvor mange som ville være med på candyen :)

Når jeg skulle trekke vinneren, så fikk jeg hjelp av lillegullet mitt. Det ble for vanskelig å avgjøre selv, rett og slett.
Jeg skrev ned alle kandidatene på lapper og la alle lappene i en gryte.
Så fikk han røre oppi gryten (lappene var jo selfølgelig krøllet sammen) og etter 5
minutters leking, så tok han opp en liten krøllet lapp.

.................... and the winner is................

ThisIsAnfield!!!

Gratulerer så mye! Så håper jeg at du sender meg adressen din, slik at jeg får sendt pakken til deg :) :)

3 kommentarer:

  1. JUHU!! :-D
    No ble ei skikkelig glad! :-D

    Har sendt deg adressa mi på mail! :-)

    SvarSlett
  2. Adressen er mottatt og ferdig pakket :) Sender den i morgen jeg :) :)

    Så gøy du ble så glad da! Da er det enda gøyere å sende avgårde en candy! :D :D :D

    SvarSlett