onsdag 16. november 2011

Jeg vant, jeg vant!!! :D



Jeg vant give awayen på Scrappeland.no! Jøsses! Jeg som ALDRI vinner noe, he he!!!

Så når bare scrappetørken er over så skal det bli kjempegøy å teste disse ut! :)
Gleder meg til det, weee!!!!!!!!! :) :) :) :) :)

Scrappeland.no er er nyoppstartet nettsted, men det vil ikke si at det er stille der inne, he he!!!
Mange skravete damer og en` mann, he he he, samt utrolig dyktige og kreative sjeler! Bøyer meg virkelig i støvet.
Så ta de få sekundene det tar å registrere deg der inne, så skjønner du fort hva jeg mener! :)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Tusen takk Eva Helen! :)
    Klem tilbake! :)

    SvarSlett
  3. gratulere gratulere!!
    blir spennende å se hva du skal lage for noe lekkert med alt dette... ha en fin fin søndag videre du og dine

    SvarSlett
  4. Blir spennende ja! :) :) Kanskje det er det so mskal få meg ut av scrappetørken? :) :)

    SvarSlett
  5. Ja nå har du hatt tørke lenge synes jeg, må bruke de stemplene der snart da;) klem

    SvarSlett
  6. Gratulere, og så flott premie:) Gleder meg til å se hva du lager med dette♥.

    Ønsker deg en fin Onsdag:)

    Klem marita

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flott premie


    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett
  8. Takk for kjempefin blogg :) Du tør å ha egne meninger og det liker jeg.

    SvarSlett