lørdag 2. mai 2009

Happy scrapbookingday!!

God lørdag scrappere og alle sniklesere :) 
Og happy scrapbookingday!!! :) I USA er det scrappedag, den første lørdagen i mai måned. Og det har Scrapping the music tenkt å markere. Derfor har de en candyblogg som gjelder til i natt kl 24.00. Så løp inn på linken de sin og se hvordan du kan være med på en superfin blogcandy!!

Hva som inspirerer meg og hva som betyr noe med scrappingen? Det er så mye! Det som inspirerer meg kan være alt i fra ett reklameblad, til en tegning som datteren min har laget, til fantastiske blogger. Utfordringer, konkurranser, you name it! Jeg finner inspirasjon over alt og det er utrolig herlig skal jeg si dere! :)
Det som betyr mest for meg med scrappingen, er at vi om mange år til kan dra frem album og se at minnene den gang virkelig ble tatt vare på. Det ble gjort noe med de, annet enn å bare dytte de inn i ett av de albummene som kan holde på 200 bilder. Minnene er verdt den jobben og tiden det kreves for å scrappe. :) Det å sitte å jobbe med bildene og andre scrappeprosjekter gir meg så utrolig mye glede. Og det gir meg en stor glede å kunne gi ting som jeg har scrappet i gave til familen og kjære. :)

Det er så mye jeg kunne sagt om akkurat dette, så jeg tror jeg stopper her jeg, hehe!! Så får dere heller løpe inn på bloggen til STM og se hvordan dere kan være med i trekningen om en helt fantastisk blogcandy! :) Husk, den varer til kl 24.00 i natt!


2 kommentarer:

  1. Er så enig med deg!
    Er i en prosess der jeg tar mange av bildene som jeg har hatt i disse innstikksalbummene og scrapper de. Og en scrappet side kan si såååå mye mer enn 20 enkle bilder. Og så så mye mer moro det er å se på da!

    Håper du får en fin dag, og at du får scrappet litt i morra ihvertfall:)

    SvarSlett
  2. Med jevne mellomrom går jeg gjennom bildene mine på dataen og sletter litt. Her om dagen slettet jeg 1000 bilder...*gisp* Fikk litt dårlig samvittighet, men så fant jeg ut at det er faktisk ikke nødvendig med 5 bilder av nesten nøyaktig samme motiv, hehe!! Det er fysisk umulig å få scrappet ALLE bildene jeg tar *ler*

    Skal se om jeg får scrappet litt i morgen kveld jeg! :) Så håper jeg du nyter helgen din og at du også får scrappet litt :)

    SvarSlett