søndag 4. oktober 2009

Dørskilt til en prinsesse

På stortreffet på Hobbyhimmelen i går lagde jeg ett dørskilt til en prinsesse. Jeg håper dette faller i smak hos de jeg skal sende det til i alle fall :) Og så håper jeg at det kommer vel frem via posten..
Jeg skal legge det mellom to harde kartongplater og i tillegg skal jeg sende det i smartpakke, da jeg har ett par gaver jeg også skal sende de. Så jeg får bare krysse fingrene på at alt kommer vel frem og ikke blir ødelagt!

Bruktliste:
Tre farger bazzil
Sassafras coconut cream
Doodlebug loopy love hvit og rosa
Påskeliljer, bringebærøye fra Hobbyhimmelen
To forskjellige bånd
Queen & co brads
Hjertecharm fra forrige århundre *ler*
Stickler sølv
Drops gjennomsiktige
Sølv ståltråd


2 kommentarer:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvarSlett
  2. Thank you :) And all the same to you :)

    SvarSlett