lørdag 23. mai 2009

Bang!!

Bang, sa det! Hehe!! 
Jeg var med på en scrapliftutfordring inne på Scrapbook express for litt siden, så derfor har jeg ikke kunne lagt denne ut før nå.  Takk for stemmene!! :) 

Jeg tok disse bildene av Trond når vi stod på kaien i Danmark, på vei hjem fra ferie i fjor sommer. 
Visste vel i grunn ikke helt hvordan jeg skulle få scrappet de, men nå fikk jeg jo gjort det! Hehe!!

Jeg har brukt masse rester på denne, og med min hukommelse så husker jeg ikke i farten hva de forskjellige tingene heter. Det meste er fra en månedspakke jeg fikk i fjor en gang.. Det jeg vet i alle fall, er at jeg har  laget rundinger med sticklersen! Masse masse rundinger, hehe!!!! Tok sin tid, men det ble jo stilig da :)

Takk for titten!! :) Og ha en finfin lørdagen ute i godværet! 


Ett lite nærbilde av blingblingen :)



4 kommentarer:

  1. hvor er den altså bare cool,supert.

    SvarSlett
  2. Herlig herlig

    Ha en super weekend :D

    SvarSlett
  3. Sykt god på å blåse tyggisbobler han der:)

    SvarSlett
  4. Takk takk Anne Bente og Gine! :) Litt anderledes bilder å scrappe, hehe!
    Trond; Ja, han der altså ;)

    SvarSlett